Pro obchodní konzultanty
- zkracuje dobu obchodních procesů – zpřehledněním evidence a vyřizování objednávek, zjednodušením postupů zavádění nových produktů, snadnou přípravou akčních nabídek na míru zákazníkům
- zlepšuje komunikaci se zákazníkem – kvalitní přípravou na jednání, odbouráním bariery papírů, odbouráním bariery malých a pomalých PDA, dobrou vizualizací poskytovaných informací, prezentace, vysvětlení mechaniky akcí
- zlepšuje osobní přehled o trhu – přísunem aktuálních informací o celkové situaci na trhu, sdílením nejnovějších informací s ostatními obchodníky
- odbourání večerní administrativy – většina práce je hotova v průběhu dne, není třeba trávit večery vykazováním činnosti nebo zasíláním objednávek
To vše vede ke zlepšení podpory prodeje.


Pro analytiky a správce dat
- kvalitnější kmenová data – pravidelnou aktualizací zákaznických dat a přesným sledováním požadovaných vlastností zákazníků
- rychlejší a přesnější reporting – okamžité sledování výsledků obchodní činnosti – aktivit, objednávek, distribuce, plnění klíčových ukazatelů, získání přehledu o aktuální situaci na trhu
- jednodušší správa dat – importy a exporty všech seznamů a číselníků, hromadné změny
To vše vede k lepšímu a přesnějšímu vyhodnocování získaných informací.
Pro obchodní manažery
- zvýšení výkonu týmu – soustředěním činností na obchodní aktivity, standardizací průběhu obchodní návštěvy, omezením administrativy, okamžitým přístupem k potřebným informacím ze systému CRM kdekoli v terénu, spoluprací členů týmu, účelným plánováním, zjednodušenou kontrolou
- stálý přehled o práci všech členů týmu – znalostí aktuálních míst a dob aktivit, dostupností fotodokumentace, sledováním průběhu plnění cílů, přehledným dashboardem klíčových ukazatelů týmu
- rychlé získávání potřebných informací z trhu – přísunem aktuálních dat o situaci a vývoji na trhu, realizací dynamických průzkumů, možností okamžité notifikace a reakce na aktivity konkurence
- zefektivnění řízení nákladů prodeje – zhodnocením přínosu konkrétních zákazníků, vyhodnocením provedených investic, přehledem o distribuci a spotřebě POS materiálu
To vše vede ke snadnějšímu řízení obchodního týmu.


Pro vedení společnosti
- efektivní kontrola nákladů – již nerozdáváte POS materiály „naslepo“, ale jste schopni sledovat jejich vliv na výši prodejů a případně počítat návratnost, posíláte obchodní konzultanty primárně tam, kde se to vyplatí
- SaaS – díky možnosti pronájmu řešení platíte nízké měsíční částky a lépe tak plánujete svoje cashflow oproti jednorázovému pořízení licencí
- zatraktivnění firemního prostředí pro obchodní konzultanty – řešení založené na moderních a výkonných technologiích usnadní a zrychlí práci obchodních konzultantů a další přínosy v předchozích odstavcích.
To vše vede ke zlepšení vaší pozice na trhu.