Mobilní aplikace
Plán dne (tourplán)
Plán návštěv zákazníků a dalších obchodních i neobchodních aktivit s podporou určení priority návštěvnosti jednotlivých provozoven. Standardní okruhy návštěv, využití map a GPS pro plánování, optimalizaci tras a sledování práce mobilního týmu. Stanovení a hlídání pracovního času a času konkrétních návštěv.


Scénář návštěvy
Klíčová funkce odlišující naše SFA řešení od běžného CRM. Vede uživatele během realizace obchodní návštěvy přednastavenými kroky dle vašich potřeb – dotazníky, storecheck, listing, facing, slevové akce, sledování druhotných umístění, práce s POS materiálem a vybavením, informace o fakturách a pohledávkách, historie a tvorba nových objednávek, kompenzace, multimediální prezentace, práce s cíli a úkoly a další.
Scénáře návštěv se mohou lišit s ohledem na typ zákazníka a obchodní role – obchodní návštěva, akvizice nového zákazníka, ASM kontrola, merchandising, ambulantní prodej apod.
Objednávky a prodej
Transferové objednávky pořízené při návštěvě a jejich odesílání distributorům. Možnost zpětné integrace prodejních dat od distributorů.
Přímé objednávky – dostupná skladová množství, zahrnutí akcí a uplatnění různých typů slev.
Rychlé vyhledávání v rozsáhlém produktovém portfoliu. Interaktivní forma objednávání z vizuálně atraktivního katalogu umožňující zapojit do tvorby objednávky zákazníka. Objednávání podle nákupní historie zákazníka.


Práce i bez připojení k internetu
Naše řešení vám umožní bezproblémovou práci i při nedostupném či pomalém internetovém připojení. Již žádné problémy s prací v podzemních kavárnách a vinotékách, nebo s prezentacemi na pomalém připojení.
Aplikace přenáší potřebná data automaticky po dokončení obchodní aktivity, nebo na pokyn uživatele. Více synchronizačních scénářů je navrženo pro různě rychlá datová připojení.
Webový portál
Reporty
Okamžitý přehled o realizovaných aktivitách, objednávkách, vyhodnocení dotazníků, skutečných trasách a pracovním čase obchodního týmu, stavu distribuce či plnění klíčových ukazatelů. Váš stálý přehled o aktuální situaci na trhu.
Zasílání vybraných reportů a výsledků dotazníkových šetření automaticky emailem.


Management obchodního týmu
Definice prodejních i distribučních cílů, cílení a vyhodnocování průzkumů, správa prodejních regionů, segmentace a hierarchie zákazníků – řetězce/sítě, ceníky, řízení slevových akcí a práce s forecasty, práce s fotodokumentací z terénu, vkládání multimediálních prezentací pro vzdělávání zákazníků.
Zvyšování kvality informací o zákaznících
Sledování zvolených vlastností zákazníků a jejich pravidelná aktualizace. Pohodlné zadávání a úpravy dat včetně hromadných operací. Import a export dat ve zvolených formátech.
Propojení na ekonomické a logistické systémy SAP, Sun, Helios, JKR Byznys, Money, Plantour a další.
